Print Page | Close Window

MIDDLE AGED TEXTING CODES

Printed From: IslamiCity.com
Category: General
Forum Name: Humour
Forum Discription: "CLEAN" humour only please !
URL: http://www.IslamiCity.com/forum/forum_posts.asp?TID=22668
Printed Date: 31 July 2014 at 6:53pm


Topic: MIDDLE AGED TEXTING CODES
Posted By: abuayisha
Subject: MIDDLE AGED TEXTING CODES
Date Posted: 11 February 2012 at 2:46pm

MIDDLE AGED TEXTING CODES: ATD - at the doctor. BFF - best friend fell. BTW - bring the wheelchair. BYOT - bring your own teeth. FWIW - forgot where I was. GGPBL - gotta go, pacemaker battery low. GHA - got heartburn again. IMHO - is my hearing aid on? LMDO - laughing my dentures out. LOL - Living on Lipitor OMMR - on my massage recliner. ROFLACGU - rolling on floor laughing and can't get up."




Replies:
Posted By: Dayem
Date Posted: 12 February 2012 at 12:44am
ROFL !! LOL

-------------
"the mooslims! they're heeere!"
LOONWATCH.COM


Posted By: abosait
Date Posted: 21 August 2012 at 10:51am
Originally posted by Dayem

ROFL !! LOL
ROFLACGU


Posted By: samanthacastle
Date Posted: 06 September 2012 at 8:08am
LOl very good !


Posted By: sopa123
Date Posted: 10 September 2012 at 1:28am
lol thats really funny !!! If someone else knows more please let us know !


Posted By: alamjaya
Date Posted: 15 September 2012 at 10:11pm
hahahahah what is this.. it's very funny..

-------------


Posted By: kamal87
Date Posted: 19 September 2012 at 4:48pm
hhhh yes it's very funny !!!


Posted By: Azan
Date Posted: 24 April 2013 at 12:11pm
That is funny

-------------


Posted By: zbee143
Date Posted: 22 June 2013 at 7:00am
WTF = Where's The Food


Posted By: Syed S
Date Posted: 24 October 2013 at 4:53am
Now that's what you call funny :D


Posted By: mejiaufv
Date Posted: 11 December 2013 at 9:22am
This is hilarious!


Posted By: alexster2
Date Posted: 20 July 2014 at 3:37am
TTYL = talk to you louder



Print Page | Close Window